Studii de caz



Adobe revoluționează modul în care lumea interacționeaza cu ideile și cu informațiile. Oferind soluții software inovative de business, creative și mobile, Adobe transformă în fiecare zi experiențe digitale captivante în interacțiuni mai valoroase, în diverse medii şi pe diverse dispozitive, oriunde, oricând.

 

Provocarea
Ca răspuns la o provocare în zona de recrutare, Adobe și-a propus în 2009 să identifice și să crească tinerele talente care își doresc o poziție managerială. În urma unei selecții complexe, au fost identificați potențialii viitori manageri și implicați într-un program de training și dezvoltare, cu durata de 2 ani. Așa s-a născut ASPIRE, un program care se îmbogățește în fiecare an cu noi generații de viitori manageri.

 

Soluția Enovate
ASPIRE a fost gândit de la bun început ca un program interactiv. Asimilarea knowledge-ului a fost un aspect important și cu rezultate, fiind susținută mai departe de întâlniri de facilitare și follow up, de coaching și mentorat, de intâlniri și discuții cu managerii, de proiecte, simulări și workshopuri interne, de networking intern, activități coordonate de o echipă dedicată proiectului.

Fiind un proiect cu durata de doi ani, a existat timp pentru dezvoltarea și exersarea competențelor manageriale de bază, în primul an, urmate în al doilea an de teme mai complexe precum leadershipul orientat către rezultate, luarea deciziilor, conversații dificile și altele.


Resursele online pe care s-a construit programul au fost într-o primă fază Stepping Up to Management, un program dedicat viitorilor și noilor manageri, alături de Harvard ManageMentor, într-o abordare ciclică și focalizată. În următorul an, au urmat studiile de caz din colecția Case in Point, alături de simulări și cursuri specifice, din portofoliul Harvard Business Publishing.


Accesul online a fost completat de articole și interviuri cu manageri sau profesori recunoscuți, prin intermediul aplicației Bridge2Know.


« inapoi