Studii de caz



Holcim România este unul dintre cei mai activi investitori din industria materialelor de construcţii din România. Investiţiile în modernizarea tehnologiei de producţie, protecţia mediului, dezvoltarea afacerii, sănătatea şi securitatea în muncă, proiecte sociale şi în domeniul resurselor umane sunt toate preocupări esenţiale pentru Holcim.

Provocarea
În 2010, Holcim şi-a propus să abordeze într-o manieră noua pregătirea oamenilor cu potenţial din companie pentru a prelua în viitor roluri mai complexe sau cu responsabilităţi mai înalte.

Obiectivul principal al programului a fost îmbunătăţirea competenţelor cheie de leadership şi a abilităţilor de management prin acţiuni croite pe nevoile individuale de dezvoltare.

De asemenea, compania şi-a propus să expună angajaţii la cunoştinţe şi informaţii recunoscute şi validate, la studii de caz şi bune practici cu o mare aplicabilitate în muncă de zi cu zi.

Soluţia Enovate
Ca parte a unui program complex de dezvoltare, Enovate a personalizat pentru Holcim, în parteneriat cu BRIDGE2THINK şi Harvard Business Publishing, o aplicaţie de învăţare care să dezvolte competenţele cheie de management şi leadership ale participanţilor.

Aplicaţia a fost centrată pe competenţele cheie ale companiei, astfel încât să ghideze fiecare participant în propriul parcurs de învăţare. Cunoştinţele şi studiile de caz accesibile prin programe Harvard Business Publishing au fost susţinute de activităţi de împartăşire de informaţii, coaching individual, seminarii pe tema leadershipului autohton, pentru a crea un program complet de învăţare şi experimentare.

Prin intermediul programului, peste 50 de actuali şi viitori manageri au accesat conceptele cheie, studiile de caz, instrumentele şi recomandările din Harvard ManageMentor, completând învăţarea cu articole şi interviuri din aplicaţia BRIDGE2KNOW.



« inapoi