Studii de caz



Vodafone susţine şi investeşte permanent în inovaţie, în idei noi, în creativitate. În industria de telecomunicaţii, evoluţia tehnologiei are un ritm alert, care răspunde nevoilor în continuă creştere şi schimbare ale utilizatorului de comunicaţii mobile.

Provocarea
Vodafone şi-a propus să dezvolte competenţele de bază ale managerilor săi pe teme precum leadership şi motivarea echipei, selecţia celor mai potriviţi oameni, evaluarea performanţei şi dezvoltarea angajaţilor. Pentru atingerea acestor obiective de dezvoltare managerială, Vodafone a creat în 2009 programul „Role of the Manager”, program care s-a întins pe o durată de doi ani şi care a avut atât componentă de training in-class, cât şi componentă de training online.

Soluţia Enovate
Enovate a creat pentru Vodafone, în parteneriat cu BRIDGE2THINK şi Harvard Business Publishing, o aplicaţie de învăţare care conţinea resurse esenţiale reunite în Global Articles şi Global Podcasts, precum şi Harvard Manage Mentor v. 10 ca bază a programului de învăţare online. Peste 300 de manageri au avut acces până în acest moment la program.


« inapoi